Перші кроки першої допомоги
У сучасному світі вміння надавати першу допомогу при отриманні травми є дуже важливою навичкою, яку повинна матикожна людина. Важливо вчити цьому ще з дитинства.
Тож другокласники Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 на цьому тижні набували навичок та вмінь накладати пов'язку при невеликих пошкодженнях, зупиняти кровотечу та надавати допомогу при забоях. В ігровій формі учні оволодівали корисною навичкою, вчилися відповідального ставлення та готовності допомагати іншим у складних ситуаціях. Тепер дітлахи знають яквони можуть допомогти своїм однокласникам, друзям чи навіть членам родини у разі нещасних випадків.
Земля - наш спільний дім
Цього тижня учні 1 - А класу на уроках Я досліджую світ досліджували актуальну і важливу тему сьогодення: Земля - наш спільний дім. Обговорили вплив людини на екологію, чому сміття загрожує планеті. Дізналися правила сортування сміття. Навчилися правильно його сортувати. Дослідили що можна віддати на переробку. Запропонували заходи, що допоможуть зробити землю чистішою. Створили правила, щоб стати справжнім другом Землі.
Ліс як екосистема
Ліси — одна з найважливіших екосистем, від якої залежить підтримка клімату планети та збереження стабільного біорізноманіття світу.
На цьому тижні учні 3-Б класу Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 досліджували природні рослинні угруповування, де всі організми пов’язані харчовими ланцюгами, залежать один від одного та від умов, у яких вони проживають — ліси. Визначили, що вони мають ярусну структуру; за видовим складом рослин поділяються на мішані, хвойні та листяні; удосконалили знання про рослинний і тваринний світ, визначили їх видові особливості та взаємозалежність один від одного. Виконували інтерактивні вправи «Хто де живе в лісі?», «Екосистема лісу», а також звернули увагу на правила поведінки в ньому.
Результатом нашої роботи стало створення схем ланцюгів живлення екосистеми лісу, які діти презентували на наступному уроці.
Досліджування цартства рослин
Цього тижня учні 1 - А класу на уроках я досліджую світ досліджували цартство рослин.
Діти розглянули класифікації рослин. Навчилися відрізняти дерева, кущі та трав’янисті рослини, також хвойні та листяні рослини, культурні та дикорослі рослини.
Вивчили будову рослин. Дослідили форму та край листка. Провели дослідження та переконалися, що рослини всмоктують воду корінням. Це був насичений тиждень для учнів. Діти дізналися багато нового та цікавого.
Чи можна виростити рослини у космосі?
Досліди та експерименти під час навчальних занять відіграють важливу роль у формуванні дитячого інтересу до науки, розвитку креативного мислення та відкриття світу навколо. Досліди допомагають дітям зрозуміти наукові принципи та явища через практичні експерименти, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу та підвищує мотивацію до навчання. Однією з ключових переваг дослідів на заняттях є можливість навчити дітей спостерігати, аналізувати та робити висновки на основі власного досвіду.
Перед другокласниками Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 постало питання: « Чи можна виростити рослини у космосі?» Дослідження привели до відомого українського космонавта, який провів унікальний експеримент з вирощування рослин у космосі. Метою експерименту було дослідження впливу невагомості на ріст та розвиток рослин. Для проведення експерименту Леонід Каденюк використовував спеціальні контейнери з насінням рослин, які були розміщені в кабіні космічного корабля. Під час польоту на станцію "Мір", рослини були піддані умовам невагомості, що відігравало ключову роль у дослідженні їх росту.
Тож маленькі дослідники вирішили повторити експеримент Леоніда Каденюка, але у земних умовах. Вели спостереження, знімали фото, ділилися враженнями зі своїми однокласниками. Нам все вдалося!