Стародавній Єгипет чи Кенія?
Захоплива подорож Африкою продовжується!!! Мандрівники 2-А класу побували у країнах, які дуже цікавлять туристів. За допомогою Google карт побували біля величезних пірамід Гізи. Занурилися в таємниці фараонів та мумій. Досліджували історію, культуру, традиції єгипетського народу, а також з’ясували як це пов'язано із сучасною домашньою твариною. Виявляється коти були символом багатства у Стародавньому Єгипті. Їх дуже поважали та навіть вважали членами родини. Побачили процес виготовлення папірусу. Виготовили комір та картуш -- аксесуари, якими доповнювали своє вбрання заможні єгиптяни.
А от жінки племені масаїв, яке знаходиться в Кенії, не мають коштів на прикраси та коштовності, тож вони виготовляють їх самостійно. Чим швиденько зайнялися і ми… Побували на озері Накуру, на якому, незважаючи на надзвичайно солону воду, вживаються різні види птахів. Побачили колонії рожевих фламінго, які вкривають озеро наче рожева ковдра, пеліканів, бакланів, вінценосних журавлів. Вчилися говорити мовою суахілі. «Джамбо» -- кенійці дуже привітний народ, тож у них вчилися вітатися та танцювати...
А яку країну відвідаєте ви? Вибір залишається за вами!!!
Вчитися легко коли вчитися цікаво
Навчатися цікаво! Запевняють учні 4-Б класу.
Розмова про найцінніше, вічний людський скарб – доброту, зацікавила дітей. Вічні цінності людини: любов, повага, чесність, милосердя, взаємодопомога. Їх не придбаєш у магазині, їх ні в кого не позичиш, їх просто можна виховати і виростити в собі. Кожному під силу навчитися бути добрим, людяним, милосердним. «Казка про доброту», яку подивились діти, допомогла зрозуміти, якими рисами повинна бути наділена людина, щоб про неї говорили лише добре.
Тиждень був багатий на подорожі. Людина в будь-які часи залишала після себе «сліди» своєї діяльності — залишки посуду, жител, знаряддя праці, зброю, книжки, записки тощо. Звісно, далеко не все дійшло до наших часів. На уроці ми з’ясували, як далеко в минуле ми можемо зазирнути, і як люди дізнаються про події минулого.
А що нам у цьому допомогло? Правильно, машина часу.Легко мандрувати минулим, якщо сам створив машину для мандрів.
Цікаво і наглядно про науку – не обов’язково дорого і складно. Експерименти не потребують спеціальної підготовки і дорогого обладнання. Більшість компонентів точно є у кожного вдома.
Незвичне надування повітряної кульки продемонстрували діти у власних відео.
Навчання стає цікавим, коли воно залучає дітей у сфери, які їх цікавлять.
Цікава подорож математичними задачами
Оволодіти математикою - означає навчитися розв`язувати задачі, причому не лише стандартні, а й такі, що вимагають певної незалежності мислення творчих пошуків, оригінальності, винахідливості.
Тому для учнів 3-Б класу Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 на уроках математики приділяється велика увага творчій роботі над задачами: розв'язування задач різними способами; зміна елементів задачі (числових даних, питання, відношень між величинами); складання задач на вказану дію, за виразом, за короткою умовою, за поставленими питаннями; складання обернених задач з недостатніми та із зайвими даними.
Математичні задачі, особливо практично зорієнтовані, забезпечують зв’язок математики із реальним життям дитини, сферою, яка подає різноманітні життєві ситуації для виявлення дитиною своєї компетентності. Уміння розв’язувати задачі є показником навченості й научуваності, здатності до самостійної навчальної діяльності.
НАВЧАЄМОСЬ ГРАЮЧИСЬ
Понад усе діти люблять ігри! Це захопливо, цікаво, пізнавально! До того ж, відповідно до особливостей психоемоційного розвитку, для учнів молодших класів гра – спосіб пізнання навколишнього світу.
Саме в ігровій формі учні 1 – А класу, вивчають букви та цифри.
Діти моделюють їх за допомогою цеглинок лего та інших матеріалів. Результатами своєї творчості залюбки діляться один з одним.
Вперед до пригод!
Цілий місяць учні 2-А класу готувались до віртуальної навколосвітньої подорожі. І ось нарешті дочекались – отримали паспорт мандрівника!
Перша зупинка – континент Африка…
Подорожували найбільшою пустелею світу Сахарою, дослідили оази, дюни, дивне явище – марево, дізнавались про тварин-рекордсменів та «кораблів пустелі». А ви знаєте найбільших, найшвидших, найвищих тварин світу? Ми так. З захопленням ділилися зі своїми однокласниками інформацією про тварин найспекотнішого континенту. Навіть уявляли себе бедуїнами та відчули себе на місці тварин. А ще створили власне стадо слонів!!! Але це ще не все… Попереду у дітей ще стільки пригод та секретів про Африку! Тож вперед разом з нами!