Досліджуємо планету Земля
Продовжує кипіти робота у третьокласників НУШ.
Досліджували та пізнавали нашу рідну домівку – планету Земля. Виготовили навіть свої власні глобуси та створили макет внутрішньої будови Землі. З’ясували, що таке тектонічні плити за допомогою звичайного апельсину, а потім смакували. Дискутували, чому ж відбуваються землетруси.
Здається, нам вдалося дещо розгадати – таємницю земних надр. Побачили на власні очі виверження вулкану, і, навіть, не одного…
А найбільше зацікавили маленьких дослідників скарби землі. Гірські породи, корисні копалини, мінерали—нічого не заховалось від допитливих НУШенят. Досліджували, проводили експерименти, з’ясовували, дискутували, пробували на смак, тобто робили все, щоб дізнатися якомога більше.
Констуювання з кубиків ЛЕГО на уроках курсу “Я досліджую світ” учнями 2 – Б класу
Дитині легше вчитися, засвоювати матеріал, коли їй вчитися цікаво.
ЛЕГО-технологія цікава тим, що, спираючись на інтегровані принципи, об’єднує в собі елементи гри і експериментування.
Ігри ЛЕГО тут виступають способом дослідження і орієнтації в реальному світі, просторі і часі.
Під час вивчення теми «Я моделюю» учні 2 – Б класу могли відчути себе справжніми архітекторами, дизайнерами та дослідниками, коли створювали модель будинку за власним задумом.
Групова робота сприяє розвитку мови взаємодії
Захоплюююче, цікаво та пізнавально проходять уроки у 3-х класах Нової української школи. Учні вчаться співпрацювати у групах: висловлююють думки, дискутують на задану тему, створюють проекти.
Така групова робота дає змогу дітям набувати навичок, необхідних для спілкування та співпраці, розвиває почуття терпимості та поваги до думки інших.
НУШ в дії! 2 клас - вперед!
Нова українська школа продовжує невпинно розвиватися. Працювати за новим стандартом інколи непросто, але неймовірно цікаво, адже у кожного вчителя з’явився простір для творчості та самовираження.
Школа стає наближеною до реального життя. Учні можуть практично застосовувати набуті знання в повсякденному житті.
Замість запам’ятовування фактів та визначень понять, учні набувають компетентностей. Учні 2 класів люблять досліджувати світ навколо себе. Особливо цікаві їм об'єкти неживої природи: вода,повітря, грунт. Мета проведення цих фокусів - показати дітям, що світ навколо них має багато таємниць, які досліджувати дуже цікаво.
Дітей за програмою Нової української школи вчителі навчають читанню з розумінням, висловлювати власну думку усно і письмово, критично та системно мислити, конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, співпрацювати з іншими людьми.
Нова українська школа має на меті формувати сучасну людину, успішність якої в наш час передбачає наявність громадянської, соціальної компетентностей, уміння спілкуватися з людьми, збереження власного здоров’я, вміння володіти своїм емоційним станом, навчатися впродовж життя, критичного мислення, підприємливості та інноваційності.
А «Шість цеглинок» – технологія навчання, яка допогає учням тренувати пам'ять, розвивати моторику і творчо мислити. Адже через гру вони можуть навчатися таким важливим, передбаченим НУШ умінням як, наприклад, вирішення проблемних завдань.
Нова українська школа у першому класі
Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. У класі панують співпраця та взаєморозуміння.