Віртуальна мандрівка Україною
Цього тижня учні 1 - А класу відправилися у віртуальну мандрівку Україною. Подорожували до моря, побували в Карпатах і навіть відвідали столицю - Київ. Навчилися збирати потрібні для мандрівки речі. Склали список місць де обов’язково треба побувати. Вивчили алгоритм дій на випадок якщо загубилися під час екскурсії. Запам’ятали правила поведінки на воді. Тепер інформаційно озброєні, першокласники готові мандрувати не тільки Україною.
Моя космічна адреса
Проєктна діяльність - одна з найпопулярніших форм організації роботи з учнями.
Цього тижня здобувачі освіти Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу №48 долучились на уроках Я досліджую світ до створення проєкту «Моя космічна адреса», адже протягом місяця вони досліджували космос, сонячну систему та нашу «блакитну» планету - Земля. Під час творчої роботи діти краще зрозуміли будову Всесвіту, його форми та розміри, розширили свої знання про світ в якому ми живемо. Розвивали наукове мислення: спостерігали, аналізували та робили висновки на основі конкретних фактів з науки про космос. Застосовували свої знання на практиці для реалізації проєкту.
Дана робота може спонукати учнів до подальшої освіти та кар`єри в сфері космонавтики, астрономії або інших наукових дисциплін, пов`язаних із космосом.
Ігри - це серйозно
Цього тижня учні 1 - А класу познайомилися з різноманітними видами ігор. З іграми які були відомі раніше, діти дослідили їх спілкуючись зі старшими рідними, переглядаючи пізнавальні відео ролики з правилами гри. Згадали, що таке рольові ігри та поділилися в які рольові ігри грають з друзями. Розглянули різноманітність інтелектуальних ігор та їх користь для розвитку учнів. Поділилися улюбленими комп’ютерними іграми. Запам’ятали правила роботи за комп’ютером. Завершенням навчального тижня - діти виготовили власні ігри-головоломки.
Зробили висновок ігри - це і відпочинок, і розвиток, але треба обирати ігри з розумом.
У світі професій
Освіта завжди орієнтується на майбутнє, адже сьогоднішні школярі, це - завтрашні фахівці.
Якими спеціалістами вони стануть, залежить від того, які знання та вміння вони отримають сьогодні, чого прагнутимуть, що вважатимуть головним, а що — другорядним, на кого захочуть бути схожими, яка професія їм сподобається. І не так важливо, яка саме професія стане для них улюбленою, як — чому. Ці питання досліджували учні 4-Б класу.
Для того, щоб діти могли свідомо вибирати сферу майбутньої діяльності, вони мають знати якомога більше про різні професії: науковців, службовців, робітничі, інженерні, мистецькі, професії, представники яких стежать за порядком, захищають людей, допомагають їм бути здоровими, вчасно виконувати всі справи.
Проєкт “У світі професій”, який створювали разом, захопив всіх дітей. Дізнавалися про світ навколо, про важливість для суспільства праці кожного, про взаємозв’язок фахівців різних професій. Навчалися співпрацювати, домовлятися, радитися, розподіляти роботу, творчо виконувати будь‑яку справу.
Підбиваючи підсумки проєкту, дійшли висновку, що професії пов’язані між собою, адже жодний фахівець не може працювати окремо, йому допомагають представники інших професій — усі разом роблять спільну справу.
Без минулого немає майбутнього
Україна - країна з багатою історією та видатними людьми, які зробили значний внесок у розвиток країни та світу. Обізнаність учнів про відомих українців є важливою частиною їхньої освіти. Це допомагає дітям розширити свої знання про внесок українців у різних галузях, такі як наука, мистецтво, спорт. І це може надихнути учнів до власних досягнень та мрій про успішну кар'єру.
Знайомство з видатними українцями дає можливість пізнавати свою власну країну, розвивати патріотичні почуття та віру у власні сили. Це також сприяє формуванню в учнів позитивного ставлення до історії та культури України.
Пізнавально, цікаво та активно вивчали та досліджували другокласники життя і досягнення відомих українців: Тарас Шевченко, Леся Українка, Катерина Білокур, Антон Омельченко, Марія Приймаченко, Іван Франко, Ігор Сікорський, Леонід Каденюк… І цей перелік ще не весь. Адже допитливі дослідники тільки почали відкривати для себе світ, сповнений новими можливостями та звершеннями.